Entry Terbaru

Klik DISINI Untuk Membuat Tempahan

    Assalamualaikum pembaca sekalian, amir ingin meneruskan kembali kerja dlam bidang penerbitan buku "Kalam Murabbi" sesiapa yang ingin menjadi penulis bolehlah hantar sebarang artikal anda. Amir akan terima sebarang artikal yang bermanfaat. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Ameen :) -

Thursday, August 15, 2013

Syiah : Menggaji Perempuan Untuk Jihad Seks

Bismillah 
Assalamualaikum. :) 




Sebelum kedatangan islam, kaum wanita memang sangat hina dimata masyarakat jahiliah.. Sehingga kelahiran anak perempuan dalam sesebuah keluarga akan membawa sial pada keluarga tersebut serta menjatuhkan maruah, jadi mereka akan menanam anak perempuan mereka dalam keadaan masih hidup, wanita turut juga dijadi mainan bagi kaum lelaki. Selepas kedatangan Islam, Wanita dimartabatkan, dikasihi dan disayangi sehingga mengiktraf sebagai syurga dibawah telapak kaki ibu.

Yang ni hanya berlaku dekat Iran sahaja
Hanya di Iran, sebuah syarikat sedang menggaji perempuan untuk "jihad seks"
Ya, hanya di Iran, kaum wanita boleh mendapatkan pekerjaan yang pelik.

Keterangan pekerjaan:
Kami memerlukan wanita lingkungan umur 12-35 tahun bagi membantu Mujahidden Syiah dalam peperangan di Syria. Bekerja hanya untuk 25 hari sahaja.
Gaji:

1)5 jam: 50 dollar (50,000 toman)
2)1 hari: 75 dollar (75,000 toman)
3)2 hari: 100 dollar (100,000 toman)
4)3 hari: 150 dollar (150,000 toman)
5)4 hingga 10 hari: 300 dollar (300,000 toman)
dan bagi mereka yang masih ada DARA dan untuk kali pertama 150 dollar.


Jadi anda dapat lihat sendiri yang mereka tidak pernah menghormati Islam dan wanita, bagi mereka wanita sungguh rendah tarafnya.

sumber dan translate dari http://arabic.rt.com/news/575825/
Get This

3 comments:

  1. Allahuakbar..ngee...peliknya fahaman agama syiah ni.. teruskan update ya pasal isu2 syiah ni..sya ingin tahu lebih lagik.

    ReplyDelete
  2. Saya bimbang kita dilatih untuk jadi penuduh sesama sendiri tetapi berangan-angan akan masuk syurga. Sedangkan tuhan melarang kita bersangka-sangka. Apabila saya menulis begini, ia seolah-olah saya juga sedang menuduh seseorang. Oleh kerana itu saya tidak menulis nama sesiapa supaya tiada siapa yang akan terguris hatinya.

    Anggaplah ini hanya pandangan umum supaya kita berhati-hasi semasa menulis kerana kesannya berpanjangan. Jika ia ada sedikit kemungkaran yang kita ingin perbetulkan atau supaya kawan kita tidak terjebak dengannya, kerana cara tulisan yang kelihatan seperti ingin memecah-belahkan juga memberikan kesan kepada perpaduan.

    Saya percaya syaitan sangat suka jika ada pertelingkahan tetapi tuhan menyuruh supaya kita menyambungnya mengikut keupayaan kita. Kitalah yang memilih untuk mengisi masa kita untuk menulis pekataan yang menceritakan keburukan orang lain atau menceritakan kebaikan agama supaya bertambah ramai yang tertarik.

    Hanya tuhan yang maha mengetahui, kepadanya saya berserah.

    ReplyDelete

--> Komen dengan bahasa kesat dan perkauman akan didelete
--> Komen yang releven akan saya balas dan kunjungan secara automatik (tanpa diminta) Sila tinggalkan jejak anda pada Cbox Amir.
--> Tekan "Subcribe By Email" untuk mengetahui balasan daripada saya
--> Untuk mendapatkan Backline guna Open ID

Artikal dibawah merupakan random dari Busuk.org. segala isi kandung Amir tidak bertanggungjawab