Entry Terbaru

Klik DISINI Untuk Membuat Tempahan

    Assalamualaikum pembaca sekalian, amir ingin meneruskan kembali kerja dlam bidang penerbitan buku "Kalam Murabbi" sesiapa yang ingin menjadi penulis bolehlah hantar sebarang artikal anda. Amir akan terima sebarang artikal yang bermanfaat. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Ameen :) -

Monday, August 26, 2013

Blog Aku Akan Bertukar Ke Wordpress!!

BismillahirRahmaniRahim
Assalamualaikum...

Alhamdulillah, semalam dah selesai beli hosting dengan i Page.com dengan harga $36.95(RM112.52) hosting selama 2 tahun.



Sebenarnya sebelum ni aku ada satu blog perniagaan yang aku beli dari google, alhamdulillah sedikit sebanyak dapatlah juga income. Tapi, entahlah kenapa tiba-tiba hari tu domain tu tak leh nak buka dengan blog.

Jadi, aku fikir, kalau aku benar-benar serius dalam perniagaan online, kenalah sewa hosting senang nak urus. :) Jadi aku beli hosting yang boleh unlimited domain, jadi sambil-sambil tu aku boleh pindah domain ahmad-amiruddin.com ni kat hosting tu juga.

nah ni plan hosting i page.com

InsyaAllah, aku akan pindah domain ni ke wordpress.. :) maaf yer my follower. tak apa korang masih boleh follow melalui google plus nanti :)

sekarg masih menunggu 4 hari lagi untuk pihak enom.com pindah domain tu :)
Get This

2 comments:

  1. tak faham benda cmni ^_^, apa-apapun good luck :)

    ReplyDelete
  2. rajinnya bisnes dalam blogging. iqa tak reti bende2 cenggini.

    ReplyDelete

--> Komen dengan bahasa kesat dan perkauman akan didelete
--> Komen yang releven akan saya balas dan kunjungan secara automatik (tanpa diminta) Sila tinggalkan jejak anda pada Cbox Amir.
--> Tekan "Subcribe By Email" untuk mengetahui balasan daripada saya
--> Untuk mendapatkan Backline guna Open ID

Artikal dibawah merupakan random dari Busuk.org. segala isi kandung Amir tidak bertanggungjawab