Entry Terbaru

Klik DISINI Untuk Membuat Tempahan

    Assalamualaikum pembaca sekalian, amir ingin meneruskan kembali kerja dlam bidang penerbitan buku "Kalam Murabbi" sesiapa yang ingin menjadi penulis bolehlah hantar sebarang artikal anda. Amir akan terima sebarang artikal yang bermanfaat. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Ameen :) -

Friday, June 21, 2013

VIDEO PENDEDAHAN MARKAS SYIAH DI KLANG!


Sebuah rakaman klip video yang berdurasi 5 minit dipercayai pengikut fahaman Syiah dikatakan bergerak aktif mengamalkan ajaran mereka di sebuah markas di Klang mula tersebar di internet.

Difahamkan motif penyebaran video tersebut dilaman sosial Facebook dan di Youtube adalah sebagai pendedahan bersifat umum yang memohon tindakan selanjutnya dari pihak berwajib tentang aktiviti penyebaran Syiah secara diam di Malaysia yang dikatakan semakin berkembang.

Dalam rakaman video itu dipercayai semasa pelancaran markas Syiah melayu di Klang, memaparkan cara kumpulan tersebut melaungkan iqamah, mengangkat takbir, cara bersalam dan selawat yang nyata berbeza dengan kebiasaan dilakukan pengikut mazhab Ahli Sunnah 

Wal Jamaah.


Tonton video di bawah …….


sumber : ohimages
Get This

No comments:

Post a Comment

--> Komen dengan bahasa kesat dan perkauman akan didelete
--> Komen yang releven akan saya balas dan kunjungan secara automatik (tanpa diminta) Sila tinggalkan jejak anda pada Cbox Amir.
--> Tekan "Subcribe By Email" untuk mengetahui balasan daripada saya
--> Untuk mendapatkan Backline guna Open ID

Artikal dibawah merupakan random dari Busuk.org. segala isi kandung Amir tidak bertanggungjawab